Klachten en annuleren

Heeft u een klacht? Bel of mail ons. Wij zijn altijd bereid dit netjes op te lossen.

Annuleringsbeleid:

U kunt uw bestelling nog annuleren als deze nog niet in productie is. Aangepaste drukopdrachten die zijn goedgekeurd en in productie zijn of al zijn verzonden, vallen niet meer onder het herroepingsrecht. Deze bestellingen kunnen niet worden geannuleerd of geretourneerd, omdat ze volgens uw unieke specificaties zijn gemaakt. Het herroepingsrecht is van toepassing in de volgende gevallen:

  • Producten die beschadigd of gewijzigd zijn tijdens de productie- en/of transportservice.
  • Producten waarbij de bestanden, hoewel ze voldoen aan onze verzendspecificaties, zijn gewijzigd zonder de uitdrukkelijke toestemming van de klant, en/of in die gevallen waarin goederen worden geleverd die niet overeenkomen met de door de gebruiker eerder geaccepteerde originele kenmerken. Houd er rekening mee dat de goedkeuring van een digitale proef met een gewijzigd bestand wordt beschouwd als toestemming van de klant.
Herroepingsrecht:

Om een bestelling te herroepen, kunt u eenvoudig ons klantenserviceteam hier op de hoogte stellen. Zorg ervoor dat u uw naam, bestelnummer, reden voor herroeping en retourmethode vermeldt. Wij zullen beoordelen of uw geval geldig is en zo ja, binnen 14 dagen terugbetalen met behulp van uw oorspronkelijke betaalmethode. U bent verantwoordelijk voor de retourverzendkosten, tenzij de herroeping te wijten is aan een fout van onze kant.
Behandel alle goederen zorgvuldig om waardevermindering te voorkomen.

Nog vragen?

Overige vragen? Bel of mail ons.