Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen en de antwoorden. Wij zijn je graag van dienst.

Veelgestelde vragen. Wij helpen je graag op werkdagen tussen 9.00 uur en 17:00 uur.
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via de hiernaast vermelde contactmogelijkheden. Je krijgt binnen 24 uur een reactie.

Algemeen

Ja, al onze artikelen zijn per stuk te koop.

Stuur bij een of meerdere manco’s in uw bestelling een mail naar info@1001prints.nl met daarin het artikelnummer en de aantallen die u mist. We streven ernaar uw mail zo snel mogelijk te beantwoorden.

Ja dat kan, stuur hiervoor een mail naar info@1001prints.nl met daarin uw gegevens en de artikelen die u in backorder wilt laten zetten. U krijgt altijd een bevestiging van ons per mail.

Stuur hiervoor een mail naar info@1001prints.nl met daarin uw gegevens en de specifieke wens. U krijgt altijd een bevestiging van ons per mail.

Bestellen en bezorgen

Plaats de artikelen van uw keuze in uw winkelwagen. Rond de bestelling af door te kiezen voor de levermethode van uw keuze. Wanneer de bestelling is afgerond ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Wij verzenden uw pakket met transporteurs . Als u uw bestelling voor 15:00 plaatst, heeft u deze veelal de volgende werkdag in huis. Houd daarbij wel rekening met vakantiedagen en overmacht.

Deze staan bij de bestelling gespecificeerd

Wij hanteren geen minimum orderbedrag.

Nee, helaas kunt u via de website geen reserveringen meer plaatsen.

Nee, helaas kunt u geen bestellingen meer afhalen.

Als u voor 15.00 uur een bestelling plaatst wordt deze diezelfde dag nog verzonden.

Vragen over bezorgen

Op het moment dat u zending gereed is voor uw zending krijgt u hier een mail over. Ook krijgt u dan een track and trace code toegestuurd. Vanaf het moment dat u deze mail heeft ontvangen kunnen we niks meer wijzigen aan deze zending!

Wij versturen bij elke zending een track and trace nummer per mail naar u toe. Via de link in deze mail kunt u het pakket makkelijk volgen.

Nee, uw zending wordt op werkdagen van maandag tot en met vrijdag bezorgd.

Betalen

Zodra u heeft betaald via de website ontvangt u een bewijs van opdracht en betaling.

Vooraf betalen

Retourneren en annuleren

Als u niet tevreden bent over een of meerdere artikelen die u heeft ontvangen horen we dit graag binnen 4 werkdagen na ontvangst. We zullen dan samen met u zoeken naar een geschikte oplossing. U mag een order of deel van een order alleen retour sturen met toestemming. Een retour zonder aanmelding zal niet in behandeling genomen worden.

Nog vragen?

Neem eenvoudig contact met ons op!
Heb je vragen of wil je meer informatie? Stuur ons gerust een e-mail of een WhatsApp-bericht. Wij reageren altijd binnen 24 uur, zodat je snel verder kunt!

We horen graag van je!

0628746840